АТА-АНАҒА НЕНІ ІСТЕГЕН МАҢЫЗДЫ:
Ø Оқу барысында балаңызға қажетті қолдау көрсету және көмектесу;
Ø Балаңыздыңоқунәтижелерінқадағалау;
Ø Мұғалімдермен сенімді қарым-қатынасорнату жәнебалаңыздыңоқунәтижелеріноларменүнеміталқылау;
Ø Мектепте өткізілетін іс-шараларға (оқыту семинарлары, тренингтер, бағалау бойынша кеңес беру және т.б.) қатысу.
«КРИТЕРИАЛДЫ БАҒАЛАУ —
САПАЛЫ БІЛІМ КЕПІЛІ»
МАҚСАТЫ: Ата-аналарға білім мазмұнын жаңарту аясында оқушылардың оқу жетістігін критериалды бағалау бойынша мәліметтер беру.
Күтілетін нәтиже:
ü Критериалды бағалау жүйесінің мазмұнымен танысады;
ü Қалыптастырушы және жиынтық бағалаудың ерекшеліктерін түсінеді;
ü Бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізілу және бағалау формасымен танысады;
ü Критериалды бағалау бойынша оқыту семинарында алған түсінігі бойынша кері байланыс жасайды.
Критериалды бағалау – оқушылардың оқу жетістіктерін білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген, оқушыға, ата-анаға және мұғалімге түсінікті нақты анықталған критерийлерге негізделген үдеріс.
МЕКТЕПТЕ БАҒАЛАУДЫҢ ЕКІ ТҮРІ ҚОЛДАНЫЛАДЫ
ҚАЛЫПТАСТЫРУШЫ БАҒАЛАУ
Оқушыларға өз оқуын жақсарту туралы кері байланысты (пікірлер мен ұсыныстар) беру мақсатында қалыптастырушы бағалау үздіксіз жүргізіледі.
Мұғалім бағалауы | Өзін-өзі бағалау | Өзара бағалау
|
Жиынтық бағалау оқу бағдарламасының мазмұнын меңгеру деңгейін балл түрінде бағалау үшін өткізіледі:
- оқу бағдарламасының әр бөлімін оқып болғаннан кейін (бөлім бойынша жиынтық бағалау);
- тоқсан аяғында (тоқсандық жиынтық бағалау).
Жиынтық бағалаудың балдары жиналып, тоқсан аяғында тоқсандық бағаға және оқу жылы аяғында жылдық бағаға ауыстырылып қойылады.