Сабақтың оқыту, тәрбиелеу, дамыту міндеттерін жоспарлау
Оқыту міндеттері (сабақта қандай білімді, дағды мен шеберлікті дамыта аламыз?):
1 – келесі өткен сабақтарда игерілген және қалыптасқан негізгі білімдерінің, дағдылары мен біліктерінің деңгейін бақылау ________________________________________________;
2 – сабақтың тақырыбына сай, келесі негізгі міндеттердің игерілуін қамтамасыз ету_____________________________________;
3 – осы оқу материалы бойынша арнайы біліктері мен дағдыларын қалыптастыру (қалыптастыруды жалғастыру, бекіту) ________________________________________________________;
4 - осы сабақ материалы бойынша жалпы оқуға деген біліктері мен дағдыларын қалыптастыру (қалыптастыруды жалғастыру, бекіту)
Тәрбие берудің міндеттері (сабақ материалында тәрбиелеудің қандай ерекшеліктерін жүзеге асыруға болады және оқушыларды бойында қандай дүниетамды қалыптастыруға болады):
1 – сабақ барысында келесі дүниетанымды қалыптастыруға болады (мысалы: байланыс пен қарым-қатынастың себеп-салдары, әлем мен табиғатты тану, т.б.) __________________________________________________________;
2 – еңбекке тәрбиелеу мен үйретудің міндеттерін шешу мақсатында __________________________________________________________;
3 – адамгершілік тәрбиені іске асыру, сабақ барысында келесі мәселелерді оқытуды қамтамасыз ету: тәрбиенің патриоттық, ынтымақтастық, ізгілік, достық, этикалықнормалары _____________;
4 – эстетикалық тәрбие берудің міндеттерін шешу үшін ________________;
5 – физикалық және санитарлық-гигиеналық мәндеттерді шешу мақсатында, еңбек қабілетін дамыту, шаршағыштықтың алдын-алу __________________________________________________________;
6 – табиғатқа деген дұрыс қарым-қатынасты қалыптастыру _______________.
Оқушыларды дамытудың міндеттері (оқушылардың нақты қандай қабілеттерін дамыту керек, еріктікті, танымдық қызығушылықты дамытуды қалай жүзеге асыруға болады):
1 – оқушылардың бойында оқытылып отырған материалдан өзіне керектісін анықтай алуын дамыту мақсатында (мысалы, сызба, жоспар жасауды үйрету, қорытынды жасауды қалыптастыру), салыстыру, жүйелеу, жалпылау дағдыларын қалыптастыру ____________________;
2 – сабақ барысында оқушылардың бойынша өз бетінше ойлау қабілеттерін дамыту ________________________________________________________;
3 – оқушылардың сөйлеу қабілеттерін дамытуды қамтамасыз ету _______________________;
4 – оқушылардың бойында оқуда кездескен қиындықтарды жеңе білуді, еріктерін шынықтыруды қалыптастыру, эмоционалдық күйзелісті қамтамасыз ету _______________________________________________;
5 – оқушылардың бойында танымдық қызығушылықты дамыту үшін ___________;
6 — зияткерлік, ойлау қабілеттерін, білімдері мен дағдыларын жаңа кезеңдерге көшіре білуді дамыту мақсатында ________.
Мұғалімге кеңес.